عملکرد وبلاگ پانیذ – پرنده مهاجر در سال ۲۰۱۱ بنا به اذعان ورد پرس

میمون‌های راهنمای آمارگیر وردپرس.کام، گزارش سالانه‌ی 2011 را برای این وب‌نوشت آماده کرده‌اند.

این هم یک چکیده:

موزه‌ی لوور سالانه ۸.۵ میلیون نفر بازدیدکننده دارد. این وب‌نوشت نزدیک به 100,000 بار در 2011 دیده شد. اگر نمایشگاهی در موزه‌ی لوور بود، نزدیک به 4 روز زمان می‌برد تا این همه نفر آن را ببینند.

برای دیدن گزارش کامل اینجا را کلیک کنید.

اسباب کشی دوباره !!!

چند وقت پیش یک بنده خدایی آمده بود و دور این وردپرس رو حصار کشیده بود و من هم چون اجاره نشین وردپرس بودم ، افتاده بودم تو قرنطینه !!! البته دوستان مثل همیشه لطف داشتند و اغلب از حصار میپریدند اون طرف و با هم حال و احوالی میکردیم ولی خب از دیدن بعضی از دوستان دیگر محروم بودم !!!
تصمیم گرفتم که باز هم از وردپرس اسباب کشی کنم ، اما اینبار این اسباب کشی کمی برایم گرون تموم شد. رفتم یک محلی رو خریدم و خودم رو از اجاره نشینی راحت کردم.
از اینجا هم خداحافظی میکنم و آدرس منزل جدید من اینجاست.

خوش باشید

پی نوشت:
لطفا اینجا دیگه کامنت نگذارید ، ممنون.

بحث داغ شکایت از وزیر مهاجرت کانادا

مشاور یکی از دوستان عزیز من ، ایمیلی برای ایشان ارسال کرده که متن آن برای من بسیار جالب بود. حقیقتش دفعه اولی هست که یک مشاور نسبتا منطقی میبینم !!!
با تشکر و کسب اجازه از ایشان ، اصل ایمیل دریافتی را در این پست جهت اطلاع دوستان قرار میدهم.

ر ارتباط با شکایت احتمالی از وزیر مهاجرت
درتاریخ جمعه بیست ونهم مهرماه اعضای انجمن مشاورین ایرانی کانادایی مهاجرت به کانادا طی جلسه ای موضوع اخبارجنجالی از چند شرکت مهاجرتی را درمورد طرح شکایت از وزیر مهاجرت را مورد بررسی .قرار داده وموارد زیربه تصویب رسید این اخبار صرفا جهت اطلاع رسانی برای افرادی که از طریق تخصصی دولت فدرال در گروه سی و هشت شغلی قرار داشتند اعلام میشوند. پرونده های دیگر طبق روال عادی دنبال خواهند شد. لطفا این ایمیل را با دقت و تا انتها بخوانید.
یک) قبل از هراقدامی بایستی تمامی قوانین موجود در کانادا را بررسی نموده و از موفقیت یک دعوی حقوقی اطمینان حاصل کرد. صرف اینکه تنها شکایتی مطرح شود، مبالغی خرج شود و زمانی بی نتیجه سپری شود اصلا به صلاح هیچ متقاضی نیست و ممکن است به پیچیدگی بیشتر و تاخیر بیشتر پرونده ها بیانجامد. طرح این شکایت احتمالی تحت نام اعضای انجمن بررسی خواهد شد و با کمک گیری از افراد با تجربه از راههای صحیح قانونی در صورت اطمینان از موفقیت وارد عمل میگردد که در آن بایستی مشخص شود که شاکی بدنبال چیست؟ و آیا اساساٌ میشود چنین شکایتی را مطرح کرد
دو) در این مرحله هیچگونه نیازی به پرداخت هزینه یا کمک مالی یا امضاء فرم IMM5476 که یک فرم وزارت مهاجرت کانادا است، نیست. اگر برای انجام چنین شکایتی لزومی به پرداخت باشد تنها بعد از حصول اطمینان از قبول شکایت توسط دادگاه فدرال کانادا مراحل شکایت وحقوق قانونی که به شاکی تعلق خواهد گرفت هزینه ها بررسی شده و در صورت لزوم به موکلین اعلام خواهد گردد
سه) اگر تصمیم بر طرح چنین شکایتی شود (که بطور جمعی از طرف مشاورین مهاجرت کانادایی ایرانی انجام خواهد پذیرفت) از بنام ترین وکلا استفاده خواهد شد که سابقه شکایت موفق از اداره مهاجرت و سایر ارگانهای دولتی کانادا را دارند تا رسیدن به آنچه نظر موکلین است با موفقیت همراه شود. وکلا و مشاورین تازه کار در این موارد متاسفانه به دلیل عدم آشنایی با قوانین مهاجرت ممکن است بعضی از موارد کلیدی را نادیده بگیرند
چهار) در همین راستا اعضای انجمن جلسه ملاقات برای روز چهارشنبه چهارم آبان ماه با آقای مندل گرین با بیش از سی سال سابقه وکالت موفق در طرح شکایات را برگزار خواهند کرد. هزینه مشاوره با آقای مندل گرین توسط اعضای انجمن پرداخت خواهد شد و نیازی به پرداخت از طرف موکلین در این مرحله نیست
پنج) چنانچه این وکیل با سابقه در این جلسه تشخیص دهد که چنین مشکل بوجود آمده از طرف اداره مهاجرت میتواند طبق قوانین کانادا بصورت شکایت قانونی دردادگاه فدرال کانادا مطرح شود، در این صورت نحوه طرح شکایت بررسی و متعاقباً اعلام خواهد شد
شش) همچنین این موضوع بررسی خواهد شد که آیا به صلاح است که فقط اعضای انجمن مشاورین ایرانی کانادایی مهاجرت به کانادا تحت نام انجمن اقدام به این شکایت کنند یا نیاز به اضافه کردن نام تک تک متقاضیان بعنوان شاکی در این پرونده است
هفت) تاخیر در پرونده های تخصصی مشاغل سی و هشت گانه فدرال تنها در کشور سوریه و برای پرونده های ایرانی اتفاق نیفتاده است بلکه طیف وسیعی از متقاضیان در دفاتر وبزای سراسر جهان شامل لندن، آکرا، نایروبی، دهلی، سنگاپور، مانیل، پکن، هنگ کنگ و غیره را در بر می گیرد (از این مسئله نباید در جهت تحریک افکار متقاضیان برای سوء بهره برداری شخصی، حزبی یا گروهی نمود)
هشت) تا ارسال یک خبر رسمی و با پشتوانه صحیح و دور از جنجال پرداختی انجام ندهید و فرمی امضاء نکنید.
اخبار بعدی به اطلاع شما خواهد رسید.

خوش باشید

تغییرات جدید در سیستم سیتی زن شیپی کانادا

خیلی کوتاه و خلاصه. منبعد کسانی ، که متقاضی و واجد شرایط ، جهت سیتی زنی کانادا هستند ، میبایستی به همراه اپلیکیشن خود ، مدرک زبانی که نشاندهنده توانائی متقاضی در ارتباط با محیط میباشد را ، ارائه نمایند.

اصل خبر را میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

خوش باشید

جدیدترین خبر مهاجرتی

آخرین و جدیدترین خبر مهاجرتی رو میتونید در این لینک ببینید.

با آرزوی خبرهای خوب و شادی بخش برای تمام عزیزان.

خوش باشید

تکمیل ظرفیت شغل پرستاری

اداره مهاجرت کانادا ، سایت خود را در ارتباط با حجم پرونده های رسیده ، بر اساس قانون پس از اول جولای ۲۰۱۱ ، بروز رسانی نمود.
دومین کد شغلی تکمیل ظرفیت شده ، همانطور که پیش بینی میشد ، شغل پرستاری میباشد.
البته تعداد پرونده های رسیده تا امروز را برای این کد شغلی ۴۹۹ ذکر کرده اند اما میشه گفت که عملا تکمیل گردیده و پرونده دیگری را نخواهند پذیرفت.

اینهم لینک مربوطه.

خوش باشید

پی نوشت:
امروز ، ۲۰ سپتامبر ، سایت اداره مهاجرت مجددا بروز شد و شغل پرستاری ، رسما تکمیل ظرفیت شده ، اعلام شد.

تغییر مقصد ، تغییر کتگوری

اگر جزو لیست مشاغل ۳۸ تائی هستید و هنوز هم علاقه مند به مهاجرت به کانادا ، یک تغییر در مقصد و کتگوری شما ، میتونه خیلی از مشکلات و ناراحتی ها رو حل کنه ، انشاءالله.
یک نگاهی به این لینک بندازید و تصمیم بگیرید.

خوش باشید

یک پاسخ دیگر از دفتر وزیر محترم مهاجرت کانادا

یکی از دوستانی که بر اساس لیست مشاغل ۳۸ تائی اقدام کرده بودند و همچنان بلاتکلیف هستند و کد شغلی ایشان ، همچنان در لیست مشاغل میباشد ، با وزیر محترم مهاجرت کانادا مکاتبه کرده بودند و پاسخی را دریافت کردند که عینا برای من ارسال نمودند.

نکته تازه ای در این جوابیه وجود نداشت و تنها موردی که از دید من جالب بود را از ایشان اجازه گرفتم که جهت اطلاع شما دوستان در اینجا اعلام کنم.

در لابلای سطور تکراری که همگی با آن آشنا هستید ، دفتر وزیر محترم به این مطلب اشاره نموده اند:
 

A request by an applicant to have expedited processing is understandable.  However, in the interest of fairness and program integrity, our policy is to process applications in the order in which they are received.  To move one file ahead in the queue would not be fair to the many applicants in similar situations who had applied earlier.

دیگه شما خودتان تا آخر خط را بروید. ظاهرا منطق خودشان را هم بدین شیوه اعلام کردند.

خوش باشید

پی نوشت:

دوست عزیزی که این جوابیه را دریافت کردند به من فرمودند که من یک موردی را اشتباه متوجه و اعلام کرده ام و آن هم این هست که شغل ایشان در لیست مشاغل ۲۹ تائی نبوده و از ۲۶ جون ۲۰۱۰ حذف گردیده که ضمن تشکر از گوشزد بجا ایشان و عذر خواهی از دیگر دوستان ، مورد بدین ترتیب اصلاح میشود. (بالاخره من هم حق دارم که قاطی کنم !!!)

بروز رسانی سایت اداره مهاجرت کانادا

امروز ، ۲۲ آگوست ۲۰۱۱ ، اداره مهاجرت کانادا ، سایت خود را در ارتباط با حجم پرونده های رسیده بر اساس قانون پس اول جولای ۲۰۱۱ ، بروز رسانی نمود و کد شغلی ۱۱۲۲ ، تکمیل ظرفیت شده است و منبعد کلیه پرونده های دریافتی با این کد شغلی که حاوی جاب آفر نباشند ، برگشت خواهند داده شد.

برای دسترسی به جدول مربوطه ، از اینجا میتوانید اقدام کنید.

خوش باشید

مصاحبه با وزیر محترم مهاجرت کانادا

آخرین مصاحبه با وزیر محترم مهاجرت کانادا را در صورت علاقه مندی میتونید در اینجا ببینید.
دیدن و شنیدن آن خالی از لطف نیست.

خوش باشید

پی نوشت:

دوستان اقدام کرده بر اساس لیست مشاغل ۳۸ تائی ، قبلا بارها پیشنهاد دادم ، باز هم پیشنهاد خودم رو تکرار میکنم. اگر تمایل دارید که حداقل تکلیف شما مشخص شود ، بهترین کار این هست که از یک خبرنگار ، مثلا آقای بهمن کلباسی از بی بی سی ، بخواهید که همانند این خانم هندی ، با وزیر محترم مهاجرت کانادا مصاحبه ای داشته باشد و ایشان پاسخگوی سوالات اختصاصی شما باشند.
با ارسال نامه های اعتراضی ، راهی به پیش نخواهید برد. اگر سیاست های دولت کانادا بر اساس توقف بررسی پرونده های ۳۸ شغله استوار باشد ، یقین بدارید که اگر ۷۰ میلیون امضا هم جمع کنید تغییری حاصل نخواهد شد. هیچ دولتی ، سیاست های خود را بر اساس نامه های اعتراضی شهروندان یک کشور دیگر ، تغییر نخواهد داد.
باز هم خود دانید.

« Older entries